TREBALLA AMB NOSALTRES

El creixement continuat de la Fundació i dels nostres programes fa necessari sovint noves incorporacions a la nostra organització en diferents àmbits professionals: social, comptable i administratiu.
Si vols formar part d'aquest equip, creus que el teu perfil professional pot encaixar amb la nostra manera de treballar i t'agrada el món de la malaltia mental, pot enviar-nos el teu CV mitjançant el següent formulari.

Formulari

Dret d’informació del tractament de dades de candidats/tes: D’acord amb el nou Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 de 27 d’ abril de 2016, que té per objectiu, entre altres, la conscienciació global a tota Europa sobre la privadesa de les dades personals, us informem que el tractament de la informació dels/les candidats/es té com a finalitat la gestió de les dades de persones aspirants a cobrir llocs de treball de personal laboral. Les dades proporcionades es conservaran per un període de 6 mesos.
Responsable: Att. Delegat protecció de dades - Fundació Germà Tomàs Canet C. San Benito Menni, 2 08830 Sant Boi de Llobregat (Barcelona). Correu electrònic: fundacio@tomascanet.com. En el cas que hi estigueu en desacord, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel•lació i oposició per mitjà de l'adreça electrònica fundacio@tomascanet.com, des d'on s'atendrà la vostra petició.