TREBALLA AMB NOSALTRES

El creixement continuat de la Fundació i dels nostres programes fa necessari sovint noves incorporacions a la nostra organització en diferents àmbits professionals: social, comptable i administratiu.
Si vols formar part d'aquest equip, creus que el teu perfil professional pot encaixar amb la nostra manera de treballar i t'agrada el món de la malaltia mental, pot enviar-nos el teu CV mitjançant el següent formulari.

Formulari

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), informem que les seves dades personals són incorporades al fitxer de RRHH (currículums). L’Entitat es reserva el dret de guardar-les durant cinc anys a la bossa de treball per a possibles processos de selecció que es duguin a terme i en els que es valora l’ajust del seu perfil amb el que se sol·licita. Té la possibilitat d’exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició que contempla la Llei 15/1999 mitjançant un correu electrònic a fundacio@tomascanet.com o una carta dirigida a:    Fundació Germà Tomàs Canet   C. San Benito Menni, 2 08830 Sant Boi de Llobregat (Barcelona).