Qui som i què fem

Sortida auxiliar tuteles amb usuaris

Qui som

La Fundació Germà Tomàs Canet és una Fundació sense afany de lucre que va néixer l'any 1989 per iniciativa de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, amb l'objectiu de fer un pas endavant en la millora a l'assistència i la protecció integral d'aquelles persones amb malaltia mental i amb la capacitat d'obrar modificada per decisió judicial.

Què fem

El desenvolupament de programes socials de suport orientats a dotar d'autonomia i afavorir la inserció social de les persones més vulnerables de la nostra societat tan àmpliament i extensament com l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu decideixi encarregar i sense exclusió de cap col·lectiu.

La sensibilització social i les accions orientades a treballar contra l'estigmatització de les persones malaltes mentals i altres col·lectius.