Vols fer-te voluntari/a?

Si vols fer-te voluntari/a, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu.

Sol·licitud de voluntariat

Dret d’informació del tractament de dades de voluntaris/es: D’acord amb el nou Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 de 27 d’ abril de 2016, que té per objectiu, entre altres, la conscienciació global a tota Europa sobre la privadesa de les dades personals, us informem que el tractament de la informació dels/les usuaris/es té com a finalitat la gestió de les dades de persones aspirants a voluntaris/es. Responsable: Att. Delegat protecció de dades - Fundació Germà Tomàs Canet C. San Benito Menni, 2 08830 Sant Boi de Llobregat (Barcelona). Correu electrònic: fundacio@tomascanet.com. En el cas que hi estigueu en desacord, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel•lació i oposició per mitjà de l'adreça electrònica fundacio@tomascanet.com, des d'on s'atendrà la vostra petició.