Dutxes i bugaderia socials

El servei de dutxes i bugaderia social atén les necessitats d’higiene, roba i bugaderia de les persones que ho necessiten. Ofereix un espai agradable perquè els seus usuaris puguin rentar-se i accedir a roba neta còmodament i amb unes condicions dignes.

Accés

Les dutxes socials són un servei d’accés lliure, obert els dilluns i dijous de 15.30 a 18 hores. Dins d’aquest horari, totes les persones que hi acudeixen poden dutxar-se i accedir a roba neta.

La bugaderia social és un servei de neteja de la roba personal al qual s’accedeix per derivació dels Serveis Socials de Manresa o de les entitats de caràcter social del territori.

Acompanyament

L’atenció a les persones ateses es realitza de forma individualitzada, en un espai digne i facilitant el procés de vincle amb els col·laboradors (voluntaris i professionals).

El servei es realitza en coordinació amb les administracions i entitats del Bages i el suport de voluntàries/is de la nostra Fundació i de la Fundació del Convent de Santa Clara.

On ho fem

El programa es porta a terme a la Llar Sant Joan de Déu de Manresa.

Ofertes laborals

Fes-te voluntari