La Fundació

La Fundació Germà Tomàs Canet neix el 1989 com fundació sense ànim de lucre dedicada a la cura i protecció de persones amb la capacitat d’obrar modificada per causa de la seva malaltia mental. Des de l’any 2004 gestiona altres serveis socials de suport a persones amb malaltia mental, i l’any 2013 amplia el seu àmbit d’actuació a l’atenció de persones en situació de vulnerabilitat.

La Fundació Germà Tomàs Canet pertany a la Província d’Espanya de l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu, una institució sense afany de lucre de l’Església Catòlica que es dedica a l’atenció sanitària, sociosanitària, social​, docent i de recerca a través de diversos dispositius, entre els quals s’inclouen hospitals, centres de salut mental i centres per a persones amb discapacitat, persones grans i persones en situació de vulnerabilitat i exclusió social.

Amb quasi 500 anys d’experiència en l’atenció i protecció de les persones malaltes i en exclusió social,  l’Orde Hospitalari continua amb el seu compromís sanitari, sociosanitari i social inspirant-se en els mateixos valors que van portar al seu Fundador, Sant Joan de Déu, a revolucionar l’atenció cap a les persones que més ho necessitaven, dignificant a l’ésser humà independentment de la seva condició.

El concepte d’Hospitalitat de Sant Joan de Déu ha traspassat totes les fronteres. Al nostre país, la Província Sant Joan de Déu d’Espanya compta amb una xarxa de 80 centres sanitaris, socials, sociosanitaris, docents i d’investigació que atenen a quasi un milió nou-centes mil persones anualment. Està integrada per 178 Germans, 17.492 professionals, prop de 3.000 persones voluntàries i nombrosos donants i benefactors.

La presència i activitat internacional de Sant Joan de Déu es porta a terme als cinc continents a través de centres en els quals s’ofereixen 39.048 llits o places. Per fer-ho, són 65.080 professionals els que presten més de 24 milions d’atencions cada any. A més compta amb 981 Germans i més de 23.000 persones voluntàries.

Més informació: www.sjd.es

La nostra Missió

La gestió de programes, projectes, equipaments i serveis que puguin millorar la qualitat de vida de persones i col·lectius vulnerables o amb risc d’exclusió social des d’una perspectiva integral.

La nostra Visió

Desenvolupar les màximes potencialitats per atendre les necessitats que sorgeixen i també les oportunitats d’oferir nous programes per arribar a més persones.

Els nostres Valors

Hospitalitat, Qualitat, Respecte, Responsabilitat i Espiritualitat.