Mosaic és una iniciativa orientada a persones que pateixen problemes de salut mental, i també a d’altres col·lectius en risc d’exclusió. És un projecte vinculat al territori i de caire social, que treballa de forma coordinada i complementària amb els serveis assistencials de la Fundació Althaia de Manresa, de tal manera que el punt focal de l’activitat que es realitza està en la persona.

Mosaic és un programa de la Fundació Germà Tomàs Canet, que a més li dona cobertura jurídica i suport administratiu.

Les entitats promotores de Mosaic són:

• Les Germanes Dominiques del Convent de Santa Clara.
  • L’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.
  • L’Ajuntament de Manresa.
  • La Fundació Althaia.
  • La Fundació Germà Tomàs Canet.

Mosaic porta a terme dos programes diferents: el Programa d’Inclusió Social i Comunitària, que gestiona el Club Social del Bages, i el Programa Laboral, que gestiona diferents recursos amb l’objectiu d’acompanyar les persones en el seu procés de recerca i manteniment d’un lloc de treball.

La seu de Mosaic es troba ubicada a l’edifici modernista de Soler i March, que data de l’any 1904, annex al convent de Santa Clara de Manresa. Actualment aquest edifici s’anomena Edifici Mosaic.

Entitats promotores:

Administració pública:

Empreses i entitats privades:

Treballa amb nosaltres

Fes-te voluntari