Organització

A la Fundació Germà Tomàs Canet comptem amb un equip humà de cent onze professionals que treballen a les diferents seus que tenim a Sant Boi de Llobregat, Manresa i Almacelles.

PATRONAT

• Gmà. Eduardo Ribes Argente, president
    Germà de Sant Joan de Déu des de l’any 1997. Diplomat en Treball Social. Diplomat en Ciències Religioses i Llicenciat en Antropologia. En l’actualitat ocupa el càrrec de 1r Conseller Provincial de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó Sant Rafael.
  • Sra. Isabel Grimal Melendo, vocal
    Diplomada en Infermeria l’any 1980 a l’Escola d’Infermeria de l’Hospital del Mar (Barcelona). Del 2004 al 2010 va ser directora d’infermeria de Sant Joan de Déu-SSM. Des del 2010 és directora d’infermeria al Parc Sanitari de Sant Joan de Déu.
  • Sr. Manuel Lecha Legua, vocal
    Llicenciat en Estudis Eclesiàstics per la Facultat Sant Vicenç Ferrer de València. Col·laborador de l’OHSJD i exdirector de l’Àrea Social de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó Sant Rafael.
  • Sra. Marta García Martínez, vocal
    Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de San Pablo – CEU de Barcelona i màster en Direcció Comptable i Financera de l’Empresa per l’IDEC, Universitat Pompeu Fabra. En l’actualitat ocupa el càrrec de Directora d’Economia i Finances del Parc Sanitari de Sant Joan de Déu.
  • Dr. Pere Bonet Dalmau, vocal
    Psiquiatre, President del Consell Assessor de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut, President del Clúster Salut Mental de Catalunya i Director Executiu de la Càtedra de Salut Mental de la UVic – Universitat Central de Catalunya. Membre de la Junta Directiva Europea de Salut Mental en Discapacitat Intel·lectual. Ex-director de Salut Mental de la Fundació Althaia, xarxa universitària i Assistencial de Manresa.
  • Sr. Salvador Maneu Marcos, vocal
    Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en Estudis Internacionals pel CIDOB (UAB). Llarga trajectòria en el sector social no lucratiu, amb tasques de responsabilitat en diverses institucions. Actualment, és el director de Sant Joan de Déu Serveis Socials de Barcelona i membre de la Junta de Govern Provincial de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó-Sant Rafael.
  • Sra. Rosaura Julián Gàlvez, secretària (no patrona)

COMITÈ DE DIRECCIÓ

• Directora: Sra. Anna M. Prats Malràs