Transparència

Informació institucional

NORMATIVA

• Llei 4/2008, de 24 d’abril, del Llibre tercer del Codi civil de Catalunya, que preveu -entre d’altres- la regulació de l’actuació de les entitats sense ànim de lucre catalanes, exigint un funcionament intern que segueixi els principis de bona gestió i transparència.
  • La Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Llei 21/2014, de 29 de desembre, del protectorat de les fundacions i de verificació de l’activitat de les associacions declarades d’utilitat pública, que defineix la transparència com un bé públic essencial que contribueix a generar la confiança de la societat en les entitats i respon al compromís ètic d’aquestes entitats de retre comptes davant els ciutadans i els grups d’interès.

DADES DE L'ENTITAT

Fundació Germà Tomàs Canet
Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu
C. Sant Benito Menni, 2
08830 Sant Boi de Llobregat, Barcelona
Fax. 936 524 449
NIF. G-59088120
www.fundaciogermatomascanet.com
fundacio@tomascanet.com

Inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el núm. 466.

ESTATUTS

Descarregar arxiu

Arxiu pdf

ÒRGANS DE GOVERN

PATRONAT

• Gmà. Eduardo Ribes Argente, president
    Germà de Sant Joan de Déu des de l’any 1997. Diplomat en Treball Social. Diplomat en Ciències Religioses i Llicenciat en Antropologia. En l’actualitat ocupa el càrrec de 1r Conseller Provincial de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó Sant Rafael.
  • Sra. Isabel Grimal Melendo, vocal
    Diplomada en Infermeria l’any 1980 a l’Escola d’Infermeria de l’Hospital del Mar (Barcelona). Del 2004 al 2010 va ser directora d’infermeria de Sant Joan de Déu-SSM. Des del 2010 és directora d’infermeria al Parc Sanitari de Sant Joan de Déu.
  • Sr. Manuel Lecha Legua, vocal
    Llicenciat en Estudis Eclesiàstics per la Facultat Sant Vicenç Ferrer de València. Col·laborador de l’OHSJD i exdirector de l’Àrea Social de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó Sant Rafael.
  • Sra. Marta García Martínez, vocal
    Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de San Pablo – CEU de Barcelona i màster en Direcció Comptable i Financera de l’Empresa per l’IDEC, Universitat Pompeu Fabra. En l’actualitat ocupa el càrrec de Directora d’Economia i Finances del Parc Sanitari de Sant Joan de Déu.
  • Dr. Pere Bonet Dalmau, vocal
    Psiquiatre, President del Consell Assessor de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut, President del Clúster Salut Mental de Catalunya i Director Executiu de la Càtedra de Salut Mental de la UVic – Universitat Central de Catalunya. Membre de la Junta Directiva Europea de Salut Mental en Discapacitat Intel·lectual. Ex-director de Salut Mental de la Fundació Althaia, xarxa universitària i Assistencial de Manresa.
  • Sr. Salvador Maneu Marcos, vocal
    Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en Estudis Internacionals pel CIDOB (UAB). Llarga trajectòria en el sector social no lucratiu, amb tasques de responsabilitat en diverses institucions. Actualment, és el director de Sant Joan de Déu Serveis Socials de Barcelona i membre de la Junta de Govern Provincial de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó-Sant Rafael.
  • Sra. Rosaura Julián Gàlvez, secretària (no patrona)

CONSELL EXECUTIU

• Gmà. Eduardo Ribes Argente, president del Patronat
  • Sra. Isabel Grimal Melendo, patrona
  • Sra. Anna M. Prats i Malras, directora
  • Sr. Francisco Gea Villén, adjunt a Direcció
  • Sra. Teresa Sagrera Jané, cap d’Administració

COMITÉ DE DIRECCIÓ

• Sra. Anna M. Prats Malras, directora
  • Sr. Francisco Gea Villén, adjunt a Direcció
  • Sra. Teresa Sagrera Jané, cap d’administració

ORGANIGRAMA

Descarregar pdf

VINCULACIONS

La Fundació Germà Tomàs Canet va ser promoguda per l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu l’any 1989, i comparteix el 30% dels patrons amb la Fundació Benito Menni.
La Fundació Germà Tomàs Canet està vinculada a la Fundació Sant Joan de Déu, Serveis Sociosanitaris d’Esplugues de Llobregat i comparteix el 30% dels patrons.