Transparència

Informació institucional

NORMATIVA

• Llei 4/2008, de 24 d’abril, del Llibre tercer del Codi civil de Catalunya, que preveu -entre d’altres- la regulació de l’actuació de les entitats sense ànim de lucre catalanes, exigint un funcionament intern que segueixi els principis de bona gestió i transparència.
  • La Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Llei 21/2014, de 29 de desembre, del protectorat de les fundacions i de verificació de l’activitat de les associacions declarades d’utilitat pública, que defineix la transparència com un bé públic essencial que contribueix a generar la confiança de la societat en les entitats i respon al compromís ètic d’aquestes entitats de retre comptes davant els ciutadans i els grups d’interès.

DADES DE L'ENTITAT

Fundació Germà Tomàs Canet
Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu
C. Sant Benito Menni, 2
08830 Sant Boi de Llobregat, Barcelona
Fax. 936 524 449
NIF. G-59088120
www.fundaciogermatomascanet.com
ftomascanet@sjd.es

Inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el núm. 466.

Inscrita en el Registre d’Entitats, Serveis i Establiments Socials en la Secció d’Entitat Privada d’Iniciativa Social amb el núm. E03576.

Inscrita en el Registre de Grups d’Interès de Catalunya a la categoria 3 (Organitzacions No Governamentals, Subcategoria Fundacions i Associacions) amb l’identificador únic 3964.

ESTATUTS

Descarregar arxiu

Arxiu pdf

ÒRGANS DE GOVERN

PATRONAT

• Sr. Salvador Maneu Marcos, president
    Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en Estudis Internacionals pel CIDOB (UAB). Llarga trajectòria en el sector social no lucratiu, amb tasques de responsabilitat en diverses institucions. Actualment, és el director de Sant Joan de Déu Serveis Socials de Barcelona i membre de la Junta de Govern Provincial de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó-Sant Rafael.
  • Sr. Manuel Lecha Legua, vocal
    Llicenciat en Estudis Eclesiàstics per la Facultat Sant Vicenç Ferrer de València. Col·laborador de l’OHSJD i exdirector de l’Àrea Social de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó Sant Rafael.
  • Dr. Pere Bonet Dalmau, vocal
    Psiquiatre, President del Consell Assessor de Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut, President del Clúster Salut Mental de Catalunya i Director Executiu de la Càtedra de Salut Mental de la UVic – Universitat Central de Catalunya. Membre de la Junta Directiva Europea de Salut Mental en Discapacitat Intel·lectual. Exdirector de Salut Mental de la Fundació Althaia, xarxa universitària i Assistencial de Manresa.
  • Sra. Cristina Molina Parrilla, vocal
    Llicenciada en Farmàcia per la Universitat de Barcelona. Des de febrer de l’any 2019 és Directora d’Anàlisi i Estratègia de Salut Mental de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó Sant Rafael.
  • Dr. Joan Farré Calpe, vocal
    Llicenciat en Medicina i Cirurgia, Diplomat en gestió Hospitalària per ESADE i Postgrau en Economia de la Salut i Gestió de Serveis Sanitaris. Actualment ocupa el càrrec de Subdirector assistencial de la Unitat Territorial I de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, Província Sant Joan de Déu d’Espanya.
  • Sra. Encarnación Rodríguez Cerda, vocal
    Diplomada en Infermeria. Fundadora i presidenta de l’Obra Social i Sanitària Cor de Maria, fa 40 anys. Actualment dirigeix l’Obra Social Cor de Maria amb seu a Barcelona.
  • Gmà. Jose Luis Fonseca Bravo, vocal
    Germà de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu amb Professió Solemne des de l’any 1979, llicenciat en Psicologia (Filosofia i Ciències de l’Educació) per l’Universidad Complutense de Madrid i Màster en Bioètica amb una llarga trajectòria davant la Direcció de la Institució, Superior Provincial de 1989-1995 i 2014-2021. Actualment, segueix a la Direcció com a 1r Conseller Provincial de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu- Província Sant Joan de Déu d’Espanya.
  • Sr. Román Oleart Plomer, vocal
    Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Autònoma de Barcelona. PDD in – company a l’Institut d’Empresa Familiar de Madrid. Llarga trajectòria en la Direcció Econòmica i Financera a diverses institucions privades del sector serveis i del sector sanitari. Des de juliol de 2021 és Subdirector Econòmic de la Unitat Territorial I de la Província San Juan de Dios España i membre del seu Comitè de Direcció.
  • Sra. Elena de Haro Ramos, secretària (no patrona)
    Graduada en Dret per la Universitat de Barcelona i Diplomada en Relacions Laborals per la Universitat Pompeu Fabra. Actualment exerceix com a advocada dins l’Àrea Jurídica de la Fundació Germà Tomas Canet.

COMITÉ DE DIRECCIÓ

• Sra. Anna M. Prats Malras, directora
  • Sr. Francisco Gea Villén, adjunt a Direcció
  • Sra. Teresa Sagrera Jané, cap d’Administració
  • Sra. Elisabet Calvet, responsable Àrea Persones i Valors

ORGANIGRAMA

Descarregar

VINCULACIONS

La Fundació Germà Tomàs Canet va ser promoguda per l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu l’any 1989.

Comparteix el 57% dels/de les patrons/es amb:

• Fundació Germà Benito Menni
  • Fundació d’Atenció a la Dependència SJD

Comparteix el 14% dels/de les patrons/es amb:

• Fundació de Recerca SJD
  • Fundació SJD Serveis Sociosanitaris