La Llar Sant Joan de Déu inaugura tres nous espais dedicats a l’oració i la meditació interrreligiosa

Sota el nom d’Espai Silenci, l’equipament gestionat per la Fundació  Germà Tomàs Canet pretén afavorir les oratòries tant de les  persones ateses com dels col·laboradors i voluntaris, sense tenir en  compte la religió practicant.

L’acte inaugural de l’Espai Silenci va comptar amb la presència del  germà Juan Esparza, de la Comunitat de Germans de SJD  Manresa, que va fer una presentació dels espais. També hi van intervenir Anna M. Prats, directora de la Fundació Germà Tomàs  Canet, i Esteban Galliera, psicòleg i responsable del Servei  d’Atenció Espiritual i Religiosa de la Llar Sant Joan de Déu. Seguidament, es van llegir quatre pregàries i una carta religiosa, tant cristianes com  islàmiques.