La Llar Sant Joan de Déu de Manresa inaugura la Paret de la Solidaritat

La tasca de la Fundació Germà Tomàs Canet i, en concret, dels projectes que desenvolupa a la Llar de Sant Joan de Déu de Manresa no serien possibles sense la participació imprescindible de moltes entitats, empreses i persones que desinteressadament decideixen col·laborar.

Durant els darrers mesos, hem rebut molt suport extern a través de donacions de mobiliari, bicicletes, ordinadors o roba, entra d’altres.

Per aquest motiu, des de la Llar s’ha volgut fer un reconeixement a totes aquelles persones, empreses i entitats que col·laboren amb els seus projectes, incloent-hi el seu logotip en un plafó d’agraïment situat a la sala d’espera d’aquesta, el qual hem anomenat la Paret de la Solidaritat.

Aprofitem aquesta notícia per agrair de nou a tothom la seva solidaritat amb la Fundació!